تحلیلی بودن عملگر مارکف روی بعضی فضاهای تابعی روی یک گروه موضعاً فشرده

پایان نامه
چکیده

فرض کنید g یک گروه به طور فشرده تولید شده و موضعاً فشرده باشد وt_? عملگر پیچش با یک انداز? احتمال ? روی g و t_kعملگر پیچش با یک چگالی احتمال k باشد . هدف اصلی این پایان نامه ارائ? شرایط کافی روی ? وk است برای این که عملگرهای t_? و t_kروی l^p (g) که ?<p<?، تحلیلی باشند .منظور از تحلیلی بودن داشتن یک براورد به فرم ||(i-s)s^n ||?c/n است.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

آنتروپی روی درونریختی های گروه های آبلی موضعا فشرده

در مقدمه شرح مختصری از تعریف آنتروپی برای گروه های آبلی موضعا فشرده توسط پیترز را بیان می کنیم. این نگرش اجازه کار با درونریختی ها را به جای کار با خودریختی ها می دهد.

گروه های کوانتومی موضعا فشرده

هدف از این پایان نامه، آشنایی با مفهوم گروه های کوانتومی است. در ابتدا مفاهیم جبرهای هوف و مضرب جبرهای هوف را مورد مطالعه قرار می دهیم سپس تعریف گروه های کوانتومی فشرده را بیان می کنیم. ضروری است که بدانیم گروه های کوانتومی ، کاتگوری تشکیل می دهند که همه گروه های موضعا فشرده مشمول در این کاتگوری اند. اشیا این کاتگوری *c-جبرهای خاص اند و گروه های موضعا فشرده همه اشیا این کاتگوری اند که ویژگی جاب...

عمل گروه فشرده موضعی روی بعضی از نیم گروه های فشرده سازی

اگر g گروه فشرده موضعی و ug بزرگترین نیم گروه فشرده سازی باشد، آنگاه برای هر عنصر s از گروه g که sعنصر همانی نباشد در ug داریم:sx برابر x برای هر x عضو ug نخ.اهد بود. این موضوع را ویچ برای هر گروه فشرده موضعی بیان کرد. در این پایان نامه این موضوع را در فشرده سازی wap و فشرده سازی luc از گروه فشرده موضعی gبررسی می کنیم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه زنجان - دانشکده علوم انسانی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023